نکاتی افزایش تأثیر مطالعه
نوشته شده توسط : shakiba

حواس پرتی را کنار بگذارید

فیس بوک، تلویزیون، شوخی با هم اتاقی خود و گوش دادن به موسیقی چیزهای بدی نیستند، اما وقتی آنها را با تلاش برای مطالعه ترکیب کنید، نتیجه می تواند برای نمره شما ویرانگر باشد. حتی کارهایی که در اطراف اتاق خوابگاه شما باید انجام شود، مانند شستن لباس یا ظرفشویی، می تواند شما را از انجام تکالیف مدرسه باز دارد. با کار در یک مکان ساکت و منزوی، مانند اتاق مطالعه در کتابخانه، این عوامل حواس پرتی را به حداقل برسانید. اگر نمی توانید بررسی فید اخبار خود را متوقف کنید، وب سایت هایی مانند FacebookLimiter.com می توانند رایانه شما را از باز کردن فیس بوک در زمانی که شما در حال تلاش هستید مسدود کنند.کابینت دارو

از خودت پذیرایی کن

پس از انجام یک آزمون، گرفتن نمره خوب در یک مقاله یا فقط تمرکز بر تمرکز در طول یک جلسه طولانی مطالعه، فراموش نکنید که به خودتان پاداش دهید. تماشای یک فیلم مورد علاقه، ملاقات با دوستان برای قهوه، گشت و گذار در اینترنت یا خواندن چند فصل از یک کتاب جدید. برای حفظ تمرکز در طول مطالعه، به هنر استراحت کردن مسلط شوید. آب یا تنقلات بخورید، اما زمان استراحت خود را به فواصل زمانی کوچک مانند 15 دقیقه محدود کنید و بدانید چه زمانی زمان بازگشت به سر کار است.

چگونه تیک تاک ساعت را متوقف کنیم

ساعتی که با صدای بلند تیک می زند می تواند برای شما و خانواده تان آزاردهنده بزرگی باشد. دست دوم ثابت ترین تیک را ایجاد می کند و یک نویز بدون توقف است. برخی از ساعت‌ها آنقدر تیک‌های بلند دارند که می‌توانند خواب شما را مختل کنند یا حتی گاهی اوقات تمرکزتان را روی یک کار ساده زمانی که صدای دیگری در اتاق وجود ندارد، مختل کنند.

هدف ساعت این است که شما را در جریان زمان قرار دهد و فعالیت های روزانه شما را مختل نکند.شروع تغذیه سالم

 




:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: